Tuesday 9 August 2011

playboy :*

Cerita pasal playboy ni -,- haduhh bikin hati panas je~ menympah pulak aku ==!
  Memandangkan aku seorangprempuanyangtksuke lelakiplayboy ni. So? aku buat story ni.

   Name budak ni ..... ? Kuikui, kantul lha nanti. Biar kitekite je yang tahu, die ni satu kelas dgan aku. ISH! perangai die? ASTRAGHFIRRULLAH'ALAZIM. mengalah setan yang sebenar, gatal sana,gatal sini. Ape lha nak jadi, dlam kelas suka sngat kacau perempuan -,- kesian awek die harihari panas tgok bf die kacau prempuan. TKD PERASAAN lngsung lha, nanges pon tkd gune daaa. Sape ckap standard kacau prempuan? Aku sebat muka kau, baru kau tahu erti penyesalan! Geli aku tgok tahu. Bukan budak prempuan kelas aku je~ budak kelas lain pon. Gedikgedik, mentangmentang kau handsome? Kau dah bagus sngat ah tu? Eeeee, tlong lha wei, celahbun je muka kau tuu~ dagu pnjang =,= OUPPS! *terasa?pegimampos! hahahha, tk kemne pon handsome kau tu~ setakat nk tackle sbb nak barang? baik tkpy lha wei, kau jual pelacur lagi bagus (: kau pon aku pnggel pelacur kan? hahhaha. pak ayam.best kan? mulut kau tu jaga sikit .... karang satu prempuan pulau kau :D bahagianya pada hari tu. ANTIPLAYBOY! btw aku barubaru ni dengar kau main? ISHISH, terook bebenooo pangai mu ni jantanliar -,,-' mane lha hati dan perasaan kau? kau pk awek kau tu ape? tunggul bile kau nk seronok, asyik nk dengar ckap kau je~ hahhaahhahha. kami yg prempuan ni tkd lha bodoh sngat nk bagi barang pesegalabagai kt kau! Kau sape ni nak kene bagi semua tu~ kelakar lha kau. DAGUPNJANGHIJAU <3

No comments:

Post a Comment

Followers