Thursday 11 August 2011

Puyie punyehh ni ;D

Muhammad Faizul Irsyard
TAKEN alreadyfart
BY puyie ni ;D
Iloveumoremore babelove
MUAAAHMUAAH ;*

P/S : B, Kau curang lagi -.- aku dh tktahu nk ckap ape lagi. Lebih baik aku bisu dripada aku membebel je sepanjang hari dgn kau b (: Kau pon letih dengar aku membebelkn? TKSUDI katakan =='
Kau janji mcammcam, aku tunggu kau tunaikan janji tu b <3Aku sudi tunggu janji kau wlaupon dh lama aku menanti ;D Kau kate kau sayang aku kan? Meh sini buktikan kt aku.
Kau kate kau tkboleh lupakan aku kan? Meh sini kite tgok sape tkboleh lupekn sape.
Kau kate kau takut kehilangan aku, sbb kau ckap kau sayang sngat kt aku.
Kau kate kau janji tknk sakitkan hati kau? Ouh noooooooooooooooooooooooo =,=
KANTA CINTA TLONG AKU BOLEH? JANJI (:
Kau kate kau nak kite coupl serios, tkmau mainmain? Sape yg mainmain skang?
Kau tkbagi aku curangkan? Tapi sape curang skang b?
BOLEH aku tahu knape kau ckap mcam tu );
Lastly,
Kau kate kau snggup buat ape saja untuk dpatkan cinta aku balik (:
Alangkah bahagianya kalau kau tahu mcam mane perasaan aku skang b.
Babe, aku ingat perkataan semua ni yang kau pernah sebutsebutkan kt aku ;D
Faizul MYLOVE

Jangan hina 3perkara penting dlam hidup kita (:
I,ME AND MYSELF ;D

No comments:

Post a Comment

Followers