Friday 12 August 2011

Ade patut die ckap mcam tu =.=

   Doin : Lepak dgan kawankawan masa ni.

           Membe aku tanya,
             
Putri,putri? Kalau faizul nk curang dengan kau? Kau bagi tk? 
           Aku jawab : Tkpya ckap, die dh curang awalawal pn. Nasihat pn tkd guna.
           Faizul boleh senyum je aku ckap macam tu -,- shit
           Membe aku tanya bnyak kali soalan tu~ *bosan lha. Aku jawab : Dh lha afiq, aku membebel kt die pn. Bukan ade perubahan pn kt die -.- perangai tetap sama. Kalau berubah pn? Tksmpai berapa jam (: bagus lha tu.
Faizul ckap : I tksuke lha dengar orng membebel -.- i tksuke
Dlam hati aku, ISH! selama ni bazir airliur aku je membebel kt telinga kau ==' wtf
hahhahahahahhaahhahahhahahahhahahhahhhahahahahhhhhahhahahahaha

p/s ; Kau suka buat hati aku panas lha b, ade patut kau ckap mcam tu kt aku? HDU!

                                                     tapi aku tetap sayang kau b,faizul ;D

No comments:

Post a Comment

Followers